Unapređenje rada sa pacijenatima: Vodič kroz uređenje čekaonica u poliklinici

Zdravstvene čekaonice i prostori sa prijemnim odjelom poliklinika ne moraju biti klinički izolovani i odbojni. Prvi utisci su izuzetno važni, tako da je od vitalnog značaja da pacijente opustite u toplom i ugodnom okruženju. Evo nekoliko top savjeta koji će pomoći da se pacijenti prilikom dolaska u Vašu kliniku osjećaju opuštenije.

cekaonica2.jpg

UNAPREĐENJE POSLOVANJA13. maj 2024

Neke od ideja za unapređenje

Ulazak u čekaonicu može biti vrlo neprijatno iskustvo za pacijenta, bilo da se radi o ordinaciji, stomatologu, fizioterapiji ili poliklinici. Pacijenti sa svojim zdravstvenim problemima su često neraspoloženi i razumljivo dodatno osjetljivi. Prvi utisci su izuzetno važni, tako da je od vitalnog značaja da pacijentima obezbijedite sve uslove da "skrate" vrijeme čekanja i da se osjećaju opuštenije.

Ova objava pruža sveobuhvatan pregled principa dizajniranja funkcionalne i ugodne čekaonice u medicinskim ustanovama i poliklinikama. Pregled pokriva sve ključne aspekte koji mogu doprinijeti pozitivnom iskustvu pacijenata, uključujući:

  • Dizajn i ambijent:
    Stvaranje umirujuće i ugodne atmosfere kroz adekvatne šeme boja, odgovarajuću rasvjetu i dobar odabir namještaja.

  • Raspored sjedenja:
    Osiguravanje dovoljno sjedala s odgovarajućim razmakom za udobnost i privatnost.

  • Informacije i zabava:
    Pružanje informativnih brošura, časopisa i potencijalno televizije za relaksaciju pacijenata tokom čekanja.

  • Pristupačnost:
    Pružanje usluga pacijentima sa invaliditetom nudeći pristupačna sjedala, toalete i jasne oznake kretanja.

  • Optimiziranje toka:
    Racionaliziranje procesa prijave i minimiziranje vremena čekanja.

Dodatna razmatranja:

  • Dječija igraonica:
    Ako poliklinika liječi djecu, uključujući i prostor za igru ​​sa igračkama prilagođenim uzrastu.

  • Kontrola temperature:
    Održavanje ugodne temperature za dobrobit pacijenta.

  • Čistoća i higijena:
    Osiguravanje čistog i sanitarnog okruženja za promoviranje dobre zdravstvene prakse.

Slijedeći ove smjernice, možete redizajnirati čekaonicu u Vašoj poliklinici tako da potiče osjećaj ugodnosti i smanjuje nelagodu i anksioznost pacijenata, što dovodi do pozitivnijeg ukupnog iskustva posjete pacijenata Vašoj poliklinici.

Dizajn i ambijent:

  • Šema boja:
    Odlučite se za umirujuće boje poput nježne plave, zelene ili pak boje lavande. Izbjegavajte jarke crvene ili žute boje koje mogu biti previše agresivne i stimulativne.

  • Rasvjeta:
    Uravnotežite prirodno svjetlo s ublaženim, difuznim svjetlom kako biste stvorili svijetlu, ali istovremeno opuštajuću atmosferu.

  • Namještaj:
    Odaberite udobne stolice koje pružaju podršku s dovoljno prostora između njih za potrebnu privatnost pacijenata. Razmislite o ugradnji odgovarajućih stolova kao i naslona za ruke za dodatnu udobnost.

  • Dekor:
    Dodajte umirujuće elemente poput fotografija prirode, adekvatnih umjetničkih djela ili unutrašnjih biljaka i cvijeća kako biste stvorili privlačniji i ugodniji. prostor.

Raspored sjedenja:

  • Kapacitet:
    Osigurajte dovoljno mjesta za smještaj prosječnog broja pacijenata koji čekaju svoj termin u najfrekventnijem dijelu dana.

  • Razmak:
    Ako je to izvedivo, ostavite adekvatan prostor između stolica kako biste omogućili dovoljno prostora za svakog. pacijenta i lako kretanje, posebno za one sa ograničenjima u kretanju.

  • Raznolikost:
    Razmislite omogućnosti kombinanovanih opcija za sjedenje kao što su pojedinačne stolice, male sofe, pa čak i visoke stolice za djecu (ako je primjenjivo).

Informacije i zabava:

  • Brošure:
    Obezbijedite dovoljno informativnih brošura o uslugama poliklinike, doktorima, pravima pacijenata i sl.

  • Časopisi:
    Ponudite izbor aktuelnih časopisa koji pokrivaju različite teme kako biste zadovoljili različite interese. Razmotrite lokalne publikacije ili časopise o zdravlju.

  • Televizija (opciono):
    Televizor sa prigušenim ili potpuno ugašenim zvukom može dobro doći jer skreće pažnju pacijenata sa njihovih briga, ali pazite da ne bude postavljen tamo gdje nekim pacijentima postaje smetnja.

  • Besplatan Wi-Fi:
    Nudeći besplatan Wi-Fi omogućava pacijentima da ostanu povezani sa svojim prijateljima i porodicom dok čekaju svoj termin. To je u današnje vrijeme čak i mandatorno.

Pristupačnost (za osobe s poteškoćama):

  • Sjedenje:
    Uključite šire stolice s naslonima za ruke za lakše sjedenje kao i poseban prostor za smještaj invalidskih kolica.

  • Toaleti:
    Osigurajte pristupačne toalete sa držačima i svim potrebnim higijenskim materijalima. Čistoća i higijena su apsolutno mandatorni.

  • Oznake:
    Koristite jasne i sažete oznake s velikim fontovima i po mogućnosti s Brajevim pismom za slabovidne pacijente.

Optimiziranje toka:

  • Digitalizacija medicinskih procedura i uvođenje on-line rezervacija:
    Koristite sve prednosti savremenih informacionih tehnolgija i obezbijedite automatizaciju svih medicinskih procedura, uključujući mogućnost on-line rezervacije.

    Informacioni sistem MEDEX.EMIS na primjer, omogućuje pacijentima rezervacije pregleda kod doktora on-line kroz MEDEX mobilne aplikacije za Android i iOS (iPhone) mobitele.

  • Optimizirajte proces prijave pri dolasku pacijenta:
    Obezbijedite dobro definiran i pristupačan prostor za prijavu pacijenata sa osobljem koje je spremno da odgovori na sva njihova pitanja i time smanji vrijeme čekanja.

    Upotreba adekvatnih informacionih sistema, kao što je to MEDEX.EMIS, umnogome pomaže osoblju na prijemnom odjelu obzirom da značajno ubrzavaju i optimiziraju proces prijave. Pretraga pacijenta iz baze podataka i prikaz svih njegovih detalja u e-Kartonu je visoko optimizirana i završava se u djeliću sekunde. U slučaju potrebe je moguće brzo promijeniti detalje termina, uključujući i preusmjeravanje na bilo koojeg drugog doktora.

  • Podsjetnici za termine:
    Šaljite podsjetnike za termine pregleda putem e-pošte ili SMS-a kako biste pomogli pacijentima da stignu na vrijeme i time izbjegli nepotrebno dodatno čekanje.

    Informacioni sistem MEDEX.EMIS omogućuje slanje e-mail i SMS podsjetnika pacijentima o njihovim dolazećim terminima pregleda. Pri tome, proces je u potpunosti automatiziran i ne zahtijeva od strane poliklinike bilo kakvu aktivnost ili komandu za slanje.

  • Vrijeme čekanja u realnom vremenu:
    Razmislite o prikazivanju procijenjenog vremena čekanja u čekaonici kako biste dinamički obavještavali pacijente i uskladili njihova očekivanja sa realnim rasporedom doktora.

Dodatna razmatranja:

  • Dječija igraonica (opcionalno):
    Ako se u Vašoj poliklinici liječe i djeca, odvojite prostor s igračkama i knjigama prilagođenim njihovom uzrastu kako biste doprinijeli njihovoj uznemirenosti tokom dužeg čekanja.

  • Kontrola temperature:
    Održavajte ugodnu temperaturu koja nije ni prevruća ni prehladna. Uputreba klima uređaja je za današnje standarded i očekivanja pacijenata mandatorna.

  • Čistoća i higijena:
    Redovno čistite i dezinfikujte sve površine u poliklinici kako biste osigurali higijensko okruženje, dostojno Vaše djelatnosti i ugleda Vaše poliklinike. Razmislite o ponudi dozatora za dezinfekciju ruku u čekaonici.

Uzimajući u obzir navedene detalje, možete osmisliti čekaonicu koja promovira pozitivno iskustvo za pacijente u Vašoj poliklinici. Upamtite, udobnost i dobrobit pacijenta trebaju biti vodeći principi prilikom dizajniranja vaše čekaonice.

Pročitajte detaljnije o važnosti adekvatnog uređenja čekaonice u Vašoj poliklinici.

medex

Komentari

Budi prvi da objaviš svoj komentar!

Objavi komentar