Marketinške strategije za promociju poliklinika

Marketinška strategija je neophodna za svaku polikliniku ili medicinsku praksu. Mogli biste imati najbolje specijaliste na svijetu, ali ako Vaši potencijalni pacijenti ne znaju za Vašu polikliniku, bit ćete vrlo teško uspješni. Iako zdravstveni marketing zahtijeva dosljedan, proaktivan pristup radu, on ne mora biti kompliciran. Evo nekoliko strategija i savjeta koji će Vam pomoći u Vašoj marketinškoj strategiji promocije zdravstvene zaštite.

medex.emis.ba

Marketinška strategija: prvo pravilo za marketinške stručnjake u zdravstvu

Oglašavanje vaših zdravstvenih usluga znači izlazak pred potencijalne korisnike Vaših usluga – ali prvo morate znati ko su oni. Da li želite da privučete određenu starosnu dob, demografiju, ljude sa određenim, specifičnim zdravstvenim stanjima?

Ako niste sigurni, proanalizirajte svoje postojeće pacijente, kao i sve specijalističke usluge koje Vaša zdravstvena organizacija već pruža. Može Vam biti od pomoći ako provedete neku vrstu istraživanja ostalih poliklinika ili saznate koje usluge nude i na koju demografiju pacijenata ciljaju svojom marketinškom strategijom zdravstvene zaštite. Ovo će Vam omogućuti da vidite gdje su praznine koje možete popuniti, što će Vam pomoći da efikasnije plasirate svoje usluge.

Kamen temeljac svake uspješne marketinške strategije u zdravstvu je da prvo definirate svoje idealne korisnike kako biste znali na koga ciljate. Kada steknete jasnu predstavu o tome ko su Vaši potencijalni pacijenti, možete suziti svoje marketinške tehnike na one koje će se najvjerovatnije svidjeti Vašoj odabranoj demografskoj skupini.

Sedam marketinških strategija zdravstvene zaštite koje treba isprobati

Kada utvrdite koja je Vaša ciljana populacija, sljedeći korak je da razvijete svoju marketinšku strategiju i kreirate neke inicijative za svoju medicinsku praksu. Evo nekoliko stvari koje možete isprobati.

1. Kreirajte web stranicu

Ako već nemate web stranicu ili ako je vaša postojeća web stranica zastarjela, ovo bi trebao biti prioritet. Mnoge marketinške strategije, pa i Vaše će se zasnivati ​​na vašoj web stranici.

Visokokvalitetna web stranica koja se pravilno prikazuje na mobilnim uređajima daje Vam kredibilitet i čini da vaša poliklinika ili ordinacija izgleda profesionalnije. To uvijek ostavlja pozitivan dojam na potencijalne pacijente. A naročito na potencijalne nove pacijente. Vrlo je malo zdravstvenih organizacija koje nemaju web stranicu i Vaša web stranica je prvo mjesto na koje će vaši potencijalni pacijenti tražiti da saznaju više o vama, vašim uslugama i cjeniku.

Međutim, Vaša web stranica nije samo marketinški alat za privlačenje novih pacijenata. Ako je profesionalno dizajnirana i ako imate instaliran odgovarajući softver, Vaša web stranica se može koristiti za pacijente da stupe u kontakt s vama, da zakažu termine svojih pregleda i da pristupe rezultatima obavljenih testova i laboratorijskih pretraga. Vodite računa da to obezbijedite!

2. Budite aktivni na društvenim mrežama

Dobra je ideja prisustvovati socijalnim medijima ili barem biti u kontaktu na glavnim platformama društvenih mreža. Ako želite biti učinkoviti, morat ćete kreirati neke marketinške strategije na društvenim mrežama za svoju medicinsku praksu. Razmislite šta objaviti, kada i koliko često. Također je važno da komunicirate sa svojim posjetiocima koji Vas prate tako da ćete željeti odrediti nekoga da nadgleda Vašu stranicu i odgovara na sva postavljena pitanja ili upite.

Najbolja platforma društvenih medija za Vas ovisit će o vašoj ciljnoj demografskoj skupini, ali mnoge zdravstvene ustanove koriste Facebook, Twitter i Instagram kako bi angažirale više pacijenata i omogućile web prisutnost Vaše poliklinike i njenog poslovanja.

3. Pratite svoje online recenzije

U današnjem digitaliziranom društvu, online recenzije su važan dio aktivnosti  svake institucije. Gotovo svaka industrija ima stranice za preglede na kojima ljudi mogu pisati o svojim iskustvima i ostaviti ocjene potencijalnim pacijentima ili kupcima.

Kao dio vašeg marketinga zdravstvene zaštite, dobra je ideja da pripazite na svoje recenzije kako biste bili svjesni onoga što pacijenti govore o Vašoj medicinskoj praksi. Pozitivne kritike mogu ojačati Vašu organizaciju i biti izvor pozitivnog iskustva pacijenata, dok negativne kritike mogu biti štetne.

Ako pratite svoje online recenzije, možete direktno komunicirati sa nezadovoljnim korisnicima i pokušati riješiti sve navedene probleme prije nego što oni naškode Vašem poslovanju.

4. Napišite objavu/blog

Blog je odličan način da ostanete u kontaktu sa svojim pacijentima i podijelite sve informacije i vijesti koje se dešavaju sa Vašim zdravstvenim radnicima ili ordinacijom. Također možete koristiti svoj blog za dijeljenje studija slučajeva pacijenata, profila svojih medicinskih stručnjaka i podijeliti ažurirane ili nove usluge.

Blog se može integrirati u Vaše druge marketinške strategije, posebno u optimizaciju tražilica. Kreiranjem sadržaja koji je vidljiv u rezultatima Google tražilice, možete povećati broj potencijalnih klijenata koje Vaša praksa dobije. Vaš blog također može sadržavati korisne informacije i članke koji se mogu dijeliti na društvenim mrežama kako biste povećali broj pratilaca i time povećali Vaš angažman.

5. Email marketing

Bilten (newsletter) putem e-pošte je odličan način da ostanete u kontaktu s pacijentima i da ostanete u toku. Mnoge zdravstvene ustanove šalju mjesečne biltene e-poštom kao dio svojih marketinških napora i potencijalno mogu postići dobre rezultate, posebno kada je riječ o održavanju angažmana trenutnih pacijenata.

6. Marketing na pretraživačima

Marketing na tražilicama je kada plaćate da se oglasi za Vašu zdravstvenu praksu pojavljuju na tražilicama kada potencijalni pacijenti traže pojmove koji se odnose na vašu medicinsku praksu ili usluge.

Također možete isprobati organsku marketinšku strategiju u kojoj prirodno poboljšavate rangiranje vaše web stranice tako da se pojavljujete više u rezultatima tražilice. Ova strategija može uključivati ​​dosta posla i zahtijeva vrijeme, ali se može isplatiti na duge staze.

7. Oglašavajte se u online lokalnom okruženju

Imenici su jednostavni form oglašavanja zdravstvene zaštite i mogu biti posebno korisni za prakse koje svoje zdravstvene usluge plasiraju na određenu lokaciju ili demografsku kategoriju. Mnogi direktoriji su besplatni za oglašavanje, dok drugi naplaćuju malu naknadu. Ako niste sigurni koje da koristite, možete provjeriti šta rade drugi pružaoci zdravstvenih usluga i uvjeriti se da gdje god da su navedeni, i vi imate prisustvo.

Ugrađivanje marketinških strategija u vaš klinički softver

Jeste li znali da bi vam Vaš klinički informacioni sistem mogao pomoći u marketingu Vaše poliklinike? Ovisno o vrsti softvera koji se koristi, mogu postojati marketinški alati koje možete integrirati s njim, tako da možete dobiti uvid i unaprijediti svoju praksu uz minimalan dodatni napor.

Alati za angažovanje pacijenata pomažu vam da poboljšate svoju digitalnu prisutnost, olakšavaju pacijentima da rade stvari kao što je zakazivanje termina putem Interneta i nude alate za anketiranje kako biste mogli dublje razumjeti šta Vaši pacijenti zapravo žele i trebaju od vaše poliklinike. Postoje i drugi alati koji pojednostavljuju komunikaciju s Vašim pacijentima, omogućavajući doktorima i medicinskom osoblju da šalju SMS obavijesti pacijentima za stvari poput opoziva i podsjetnika dolazećeg pregleda.

Kako znati da Vaše marketinške inicijative zapravo proizvode rezultat?

Marketing u zdravstvu može biti skup pa je važno osigurati da svoj novac trošite na strategije koje će vjerojatno uspjeti. Praćenje rezultata Vaše medicinske marketinške strategije je od suštinskog značaja ako želite da izbjegnete gubljenje vremena i novca.

U zdravstvenoj industriji postoji nekoliko različitih načina na koje možete pratiti uspjeh svojih marketinških napora. Broj novih pacijenata u Vašoj zdravstvenoj praksi je jedan od načina da vidite koliko dobro vaš marketing radi na privlačenju pacijenata. Također možete pratiti broj ponovljenih pacijenata koje trebate da biste bili sigurni da radite dobro na zadovoljstvu pacijenata.

Korištenje analitike za marketing u zdravstvu

Vaši kanali na društvenim mrežama Vam mogu dati naznaku koliko korisnika zdravstvenih usluga dosežete. Možete postaviti svoju analitiku da provjeri angažman i broj pregleda na Vašim objavama, kao i da pratite broj ljudi koji kliknu da posjete Vašu web stranicu s društvenih mreža.

Kao dio vaše strategije digitalnog marketinga, dobra je ideja redovito pratiti rezultate svojih marketinških kampanja. Ako nemate vremena da to uradite sami, možete pronaći marketinšku agenciju za zdravstvenu zaštitu koja bi Vam mogla pomoći.

Marketing u zdravstvu ne treba da Vam oduzima svo vreme, ali to je nešto što biste trebali raditi redovno i dosljedno. Ako to ne učinite, mogli biste na kraju dati prednost drugim pružaocima zdravstvenih usluga koji su proaktivniji u tome pogledu.

Komentari

Budi prvi da objaviš svoj komentar!

Objavi komentar